2007-01-19

Hans Dulfer: "CD's geen inkomstenbron maar reclame"


De bekende saxefonist Hans Dulfer heeft genoeg van de juridische strijd over auteursrechten in de muziekindustrie. In

Opinie » Blog Archive » Oorlog in de onderwereld

zegt hij:
"Ik heb besloten dat mijn cd’s geen inkomstenbron zijn, maar reclame. Voor m’n concerten. Een echte artiest verdient z’n geld natuurlijk liever op het podium dan in de studio en ik heb gemerkt dat hoe meer mensen m’n muziek horen, hoe meer er naar mijn concerten komen. Daarom breng ik m’n laatste album uit op usb-stick. Bij concerten te koop voor de kostprijs van de usb-stick. Kopieer mijn muziek gerust en stuur maar naar al je vrienden; hoe meer liefhebbers hoe beter!"





Hans Dulfer live

via Oorlog in de Onderwereld | Bakkel dot com
Technorati Tags: , , ,